Kızlar bşey paylaşmak istedim sizlerle. Ben genç kızlığımdan beri tekrarlayan ve iğne ilaca rağmen geçmeyen mantarım vardı. Evlendim iyice arttı. Bu defa fitil kullanmaya başladım. Ama bana mısın demiyordu. Artık kaşıntı ve akıntıdan utanıyordum eşime karşı. 8 ay boyunca çocuk denememize rağmen olmuyordu. Taa kii internette gezinirken bi arkadaşın da böyle bi sorun yaşadığını ve sarımsakla atlattığını okuyana kadar. Hiç tereddüt bile etmedim. Düşünün o kadar bıkmıştım. Hemen kalkıp denedim. İpi sarımsağa geçirip kabuğunu soyup etrafına bikaç çizik attım. Ve fitil gibi kullandım. 1 saat filan kaldı sonra ipi çekip çıkardım. Ertesi gün yine tekrarladım. Ve inanır mısınız kaşıntım durdu. İlaçlarla bile en fazla 1 hafta geçen kaşıntı 1 ay boyunca olmadı. Ve ben o ay hamile kaldım. Allah’ın mucizesiydi bu bana. Çünkü tükenmiştim artık test yapmaktan kaşınmaktan. Ben bi zararını görmedim. Yararından başka. Diyeceğim o ki vajinal mantar sorunu olanlar denemekte fayda var 😊