Fyzn biz kullanıyoruz 3,5 yaşında hala da takıyoruz ben bazen unutuyorum banyo yaptıktan sonra kızım hatırlatıyor anne kolyemi takar mısın diye.
Ben 2-3 aylıkken önce ayak bileğine taktım 2-3 hafta sonra da boynuna ben inanıyorum kolye çok rahatlattı. Benim kızım diş çıkarırken hiç huysuzlanmadı neredeyse salyası da çok azdı ben diş çıkaracağını ishal olduğunda anlıyordum. Biz birde 3-4 dişi birden çıkarıyorduk. Bizim için o kadar etkili oldu. Hatta bir kere banyo yaptırdım kolyesini takmayı unutmuşum aşısını yaptırdık geldik o kadar huysuzlandı ki birazcık ateşlendi bende telaşlandım sonra baktım kolyesi yok taktım ve yarım saat içinde ne ateş kaldı ne huysuzlanma.
Belki dedikleri gibi psikolojik ama ben inanıyorum.