Kesinlikle Dyson alma. Ben 3 senedir v15 kullanıyorum. Çekim gücü çok güzel evet ama ne cıkaracak diye beklemekten stres oluyorum. Annemle aynı anda aldık. Sürekli bir problem cıkarıyor. Yeni aldıgımda daha kullanmadan filtre uyarısı vermeye basladı gönderdim tamamen makine değişti. Cok güzel bakmama rağmen toz haznesinin içinde bi yer kırılmış, bataryası bozuldu. Bütün bu sıkıntılarıda garanti bittikten sonra yapmaya basladı. Yedek parçaları pahalı vs. Annemdede sıkıntılar cıkıyor aynı sekilde. Eğer en az 2 günde bi süpürge açan biriysen Dyson alma ne alırsan al😂 ben bozulsun diye bekliyorum Philips alıcam.