Arkadaşlar bebeğim 14 aylık olmak üzere. Kres var evimin hemen yan tarafında.. çocuğum benden ve babasından başka kimseyi görmüyor parka götürüyorum 2 gündür. Onun harici 1 saat yürüyüş yapariz. Tam gün dediler kabul etmedim çünkü okadar saat bensiz asla duramaz bende öyle. Yarım günde çok geldi. Öyle olunca günde 2 bucuk saat haftanın 5 günü getirebilirsiniz dediler hafta sonu tatil. Sosyalleşmesi için istiyorum çünkü konuşmuyor baba mama dede bile demiyor çünkü hiç akran yok çevresinde. TV tablet telefon hiç vermiyorum. Evde de çok sıkılıyor oyuzden sürekli mız mız. Benden hiç ayrılmıyor. Kimseye gitmiyor. Eşimle yürüyüşe çıkarıyoruz. 2 dk markete su almaya gittim kıyameti kopardı. Kresle görüşmeye gittim. Ayağıma kaloş giyebilmek için bebeğimi kucağına aldi bayan. Ağlama krizine girdi resmen. Bir yandan sosyalleşmesini istiyorum bir yandan da eşim daha konuşamıyor derdini anlatamiyor düşer. Veya çocuklar vurur anlatamaz bize ama yinede sen bilirsin diyor. Bende en çok hasta olmasından korkuyorum. Biraz da bana olan bağımlılığı azalır arkadaş edinir sosyalleşme becerileri gelişir çok iyi gelir diye düşünüyorum normalde tam gün 24 bin dediler yarım gün 17 bin. Ama ben 2 buçuk saat götüreceğim için 12 bin TL dediler. Bu arada çalışan bı anne değilim. Bir yanım otur çocuğuna bak sen öğret diyor. Ama ben konuşuyorum kitaplar okuyorum hergun muhakkak dışarı çıkarıyorum. Ama isteksiz oluyor kitaplari kapatıyor dinlemiyor bile. Sizce ne yapayım annelerim bı fikir verin bana lütfen