Merhabalar , bugün 1 yaş aşısı olduk , iki sağ ,sol koldan bir tane bacaktan , arkadaşımın bebeği de bir kaç gün önce farklı yerde vurdurdu onun bebeğine de 2 sağ bacak 1 sol bacak şeklinde vurulmuş aşı , acaba bir karışıklık var mı bu durumda sizin bebeklerinize nasıl yapıldı aşı