Merhaba kızlar eşimde şuanda ıphona 11 var şarj sıkıntısı yaşıyor ve eşim her şeyim iyisini hak ediyor ona ondan habersiz telefon almak istiyorum son modeli olmasa da ona yakın olsun istiyorum teknosada mediamarkette 3 taksit seçeneği var mı ıphone için biliyor musunuz acaba nakit alamam çünkü 🥹