funda94 delihatun01 ilk işlemde tırnağın yağını almak için törpüleme yapıyor onu yaparken acıdı mı, fazla törpülemiş olduysa evet acı devam eder Yanma hissi gibi,
Asyaveannesi04 delihatun01 çok güzel olmuş benimki de böyle daha da uzun ama protez değil kendimin oldum olası da öyle kullanıyorum alışkın olduğum için 😅
Annegibi2006 delihatun01 bende çok seviyorum size de çok yakışmış ama kullanımı zor maalesef güle güle kullanın ❤️
gurbetteanne10 delihatun01 sizinki uzun ve kaba olmuş biraz daha kısa olsaydı canınız yanmazdı daha rahat olurdu bidahakine bide öyle denersiniz isterseniz
Hayris delihatun01 alışırsınız bir kaç güne ama bu duruma alışıncada kendi tırnağızı kullanmak zor gelir
delihatun01 Hayris birz bu şekilde kullanmayı düşünüyorum uzun süreli şeyleri sevmiyorum çok sıkılgan biriyim 😅
yagmurkokusu_ delihatun01 evet ama sonra yaptırmak istediğinde hasar görüyor inceliyor çünkü bol bol limona batır kalyon kullan düzeltirsin o inceltmeler düzeliyor.
yagmurkokusu_ delihatun01 evet canım inceliyor birde yediğimiz için çok hassas oluyor tırnak tükürük inceltiyor uzadıkça incelme daha çok o yüzden çok sık bakım evde de kendin yapman gerekiyor