eloelo anlıyorum inanın
Benimde 9 aylık kızım var ve ilk çocuğum.
Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez başladım Türkiyedeki kadın dogum doktorlarını takip etmeye 😅 Halbuki ben Kıbrısta dogum yapacaktım
Kötü olaylar beni çok etkilemişti doktorlar hastaların sorunlarını paylaştıkça acaba bende de olur mu diye korkuyordum. Çok şükür Doktorumuz çok soğukkanlı ve iyiydi ben çok kolay bi hamilelik geçirdim
3 ay falan bi böyle kendimi yedim bitirdim hamileyken
Çocuk dogdugunda rahattım ama büyüme evrelerine geçince bende yine korkmaya başladım
Ama olmuyor sadece korku veriyo insana
6 aylık bi bebek ne yapsın ki zaten
Bu dünyada 6 aydan beri var bişeyler yapmaya çalışıyor kendi çapında 😅😅😅