SetenayCo anneyimannea Aslında durumlar çok acıklı ama çok güldüm buna🤣🤣🤣🤣 Valla öyle, 3 yaş çocuğu olup evinde huzur olan kimse yoktu 🤣🤣🤣🤣
anneyimannea SetenayCo yaşanırken pek komik olmuyor ama yazınca gülüyoruz işte 😀😂🥲 çok yakin zaman ruh ve sinir hastalıklarında topluca buluşuruz 😂
LezizeNine Sadeturkkahvesi 😂😂 kıyamam ya az sabret düzelir yakında ben ağlayıp ağlayıp döndüğünde ağlaman bittiyse gel kek yiyelim meyve suyu içelim diyodum geliyodu yavrum 😂
Sadeturkkahvesi LezizeNine bu kendi kendine ağlamıyo ki anam git ağla kenarda gel sjdjdjf yokk bize cinnet geçirtiyo iftirasıda var biraz bana vuruyo neden vuruyosn diyorum sen bana vuramazsın diye bağarıyo 😀
SetenayCo anneyimannea Yavrular Orada rahat verirlerse seans arasında kahve içeriz 🤣🤣🤣 Ben de her gün saç baş yoluyorum, her gün kendi kendime ben nerede yanlış yapıyorum diye soruyorum. Ama uykuya dalınca özlüyorum serseri çocuğumu 😍 analık zor, çok zor.
SetenayCo Sadeturkkahvesi Bak şimdi babasıyla uyumaya gitti, baba yaklaşık 15 20 dakikaya delirecek. Sonra annemi istiyorum diye tutturacak, ben gidince de babasını isteyecek. Her akşam aynı film sahnede 😎😎😎
Pikapikapikacuuu Sadeturkkahvesi Aynısı yaa .35 aylık kızım tek benleyken ya da tek babasıyla olunca sakin ama ikimiz aynı anda olunca aynı dediğiniz gibi.Bazen eşime diyorum sen eve gelince daha zor bakıyorum çocuğa diye
Sadeturkkahvesi Pikapikapikacuuu herkesin böyle olmasına çok şaşırdım bitek biz böylryiz sanıyodum valla😀
Pikapikapikacuuu Sadeturkkahvesi Bir de şu ara benim kıyafetlerime taktı.Üzerime pijama giyiyorum ben giyceem ,çorap giyiyorum çıçartt ben giyceem.Şuan ayağında benim çoraplarım var mesela 🙃
Sadeturkkahvesi LezizeNine bana vuran o bana niye vurdun dediğmde sen bana vuramazsın diye bağaran yine o aklımla oynuyo benim😀
LezizeNine Sadeturkkahvesi şimdiki çocuklar çok akıllı suya götürür susuz getirir vallahi Allah sabır versin canım 😂😂