analiko Kızlar bugün hastanede bebek kontrolümüz vardı doktor kafasını incelediğinde bıngıldağınız çok küçük her ay baş çevresi ölçümü takibi yapılması lazım dedi internetten araştırdığımda bir sürü şey çıkıyor hiç böyle bi durumla karşılaştınız mı