Ben çok memnun kaldım 7 aylıkken aldık 17 aylığız atak hastalık dönemleri bazen düzen değişebiliyor ama toparlıyoruz Zaten uyku eğitimi dediğiniz şey tamamen düzene ve istikrara dayalı bir durum ben tavşan uykusu İlayda’dan almıştım çok pişman oldum sonra Tercüman anneyle tanıştım kendisinden çok memnunum hala bir sorum olsa döner allah razı olsun