Ezgiguney36- deneyimim yok ama burda o ilaç hakkında çokta iyi şeyler duymadım. Bence vermeyin. Emin olun hepimiz aynı sorunları yaşadık, yaşıyoruz. Yeri geliyor o kadar az uyuyorki gözlerim kızarıyor uykusuzluktan. Diştendir, bir yeri agrıyordur, huysuzdur, ama geçecek yani. Sırf deliksiz uyusun diye vermeyin çocuga yazık. Alışkanlık yapar, doğal diyorlar ama adı üstünde ilaç yani neyi doğal. Verme canım, çocuk bu, bugün hiç uyumaz yarın deliksiz uyur. Geçici süre hepsi