filizmom oncelikle en guzel yol spor,egazersiz yapmaniz lazim.sadece yemeyi keserek olmaz.ztn iradeye sahip cikmazsaniz hic ise yaramaz.ben zamaninda evde egzersizle 10 kg verdim ve 3 _4 ayda.hergun duzenli yaptim.hic aksatmadim.ztn alisinca gerisi kolay yapmayinca kendinizi kotu hissediyorsunuz.tabi aksamlari da dikkat ettim sekerli seyler hic yemedim.kizartma vs yagli seyler yemedim.