Duhamom Canım kızlar oto koltukta kesinlikle durmuyor kızım aldım yazık oldu saticam yükseltici koltuk kullanan varmi varsa oneri alabilirmiyim çözüm oldumu
Snowglobe Duhamom Kaö yaşında . yüjseltici koltuk ilerleyen yaşlarda. Biraz sabır edin kızım 2.5 Yaştan sonra oturmaya başladı. O zamana kadar ağkata aplata oturttuk
Duhamom Snowglobe 2 yaşında asla durmuyor babasının kucağına geçiyor ortalığı inleterek yada önde kemer takip oturuo ama yarım saat yolculuk bile burnumdan gelio ne bebek arabasi kullandık ne oto koltuk heves edip aldık herseyi halbuki 😀
Snowglobe Duhamom Aynı benim kızım . ne bebek arabasında durdu ne oto koltuk ne mama sandalyesinde. Ama oto koltuğuna alışmak zorunda . siz değil o pes etmeli. Israrla koyın. Sonra ketfine varacak zaten
Cerenncee Şarkı açınca susuyor benimki. Sevdiği şarkıyı açıyorum ve inatla her gün bindiriyorum. Yavaş yavaş alışıyor gibi bilmiyorum
Duhamom Snowglobe valla bana pes dedirtti şuan herseye ağlıyoruz yerlere atıyoruz kendimizi kış malum evde napicami şaşırıyorum hoş dışarıda daha beteriz😂ne zaman geçer bu süreç sabır çekerek bekliyorum