ftslbs ben geçenlerde yakupludaki merkeze etkinliğe götürdüm. İnternetten kayıt olup gidiliyo şuan ilandakinden farklı haftalık şeklinde. Bi kağıt bi yapıştırıcı bide kalem verdiler bi kaç kişi ortak kullandık onları kağıda tavşanla havuç yapıştırdık. Sonra tavşana yol çizdik havuca götürdük. Etkinlik bitti. Sonra 3 şarkı çaldı dans ettiler bitti gitti. Sınıfta 20çocuk 20 yetişkin falan vardı kalabalık bağırış çağırış hiç bişey anlaşılmıyo öğretmen sürekli bağırıyo baya kötüydü. 30dk sürüyo. O kadar kısa ve kötü bişey için hazırlanıp evden çıkmaya değmez dedim bi daha götürmedim.