Buss52 Selam anneler kizim suan 11 ay 25 gunluk kilosuda en son 10 kg 200 gramdi boyuda cok uzun degil eşimle ben uzunuz aslinda ya sorun zaten boy degilde kilo ya canim cok sikkin goren 6 aylik saniyor cok kucuk bu cok kucuk psikolojimi bozdular benimle ayni sorunu yasayan var mi ne yapabilirim kilosu icin cok cesit yapiyorum ama istahli degil ki herseyi zorla yiyor
HamzasMomy Buss52 kilosu normal sınırlarda bildiğim kadarıyla gayet iyi yani. Kimi çocuk sonradan çok Boy atıyor. Herkesin lafına bakma. Herkes Prof oluyor böyle konularda. Çok şükür benim etrafımda yok.
[silindi] Buss52 kilosu çok çok İyi benim bebeğim 15 aylık 9.5 kilo bile değil bence şükredin halinize daha zayıf bebekler var ne istiyo bu millet anlamadım ki böyle baskı yapıyorlar annelere sizde kafanıza takmayın kilosu çok güzel bence
Ikrazumra19 Buss52 19 ayligiz 11 kilo napalim yani anne baba minyon insanlar ne bekliyor anlamiyorum dinleme kimseyi ya bisver kimseye yaranamazsin sisman olsa obez zayif olsa hasta cocuk oluyor
Elif112 Buss52 bizimde o aylarda kilomuz öyleydi gayet normal sınırlar içerisinde canınızı sıkmayın, nasıl 6 aylık görünüyor onu anlamadım, yaşıtlarıyla bir araya geldiğinde mi küçük görünüyor
Muhammedtrn Buss52 ya siz onlara bakmayın herkes tombul bebek sever. Benim oğlum 13 ay 19 günlük 11 kilo bence sizinki çok bile yani 😄 kaynanamda zayıf olduğunu söylüyor ama herşey normal seyrinde... Canınızı sıkmayın doktor kontrolündede sorun çıkmıyosa pek takılmayın. Maşallah bu arada ☺️
tuuuucee Buss52 benim kızım 21 aylık daha 2 gün önce 11700 olmş 12 kg oldu sonunda dedik ha sağlıklı mı evet sağlıklı... zamanında banada her önüne gelen zayıf hasta bu çocuk deyip durdu 4 ay boyunca 50 gr bile almadığı oldu o derece yani düşün🤦🏻♀️ götürdüm talasemi taşıyıcısı dediler ilaç kullandm ettim çocuk emiyor sütün iyi sütün yaramıyor mama ver diye tutunanamı dersin ek gıdaya başladm emziriyodm yine sütü kes yaramıyo zatwn yemwğide az veriyosun zaar diyeni mi dersin..ama biri bişe dedi mi alıştm artk henen veriyorm cevabını kilolu olmaktansa zayıf olmaaı daha iyi hem daha çevik üşengeçliği yok daha sağlıklı ne bu kilo takıntısı millette anlamıyorm yani takma salla ya sağlıklıymş işte daha ne ilerde kilolu olup bizim gibi diyet derdine oda düşecek zaten merak etme 😂
Buss52 tuuuucee haklisin canim 😁 valla ben zayifim ha dogum yaptım sen mi dogurdun dedi herkes inanamadi kiziminda kilosu gayet iyi dogdu ustelik 3240 😊
mavi1balon Buss52 bence boy daha önemli kilo bir şekilde aldirilir mama muhallebi ile falan ama sağlıklı olmaz
Bebeminnie Buss52 boyu kaç cm ? Benm kızm 13 aylk 9 ile 9.5 arası gidip geliyor 3 aydır boyu da 77 cm bana da hep diyorlar küçük kalmş etsiz butsuz fln ama hiç takmıyorm, canı yerinde olsun kilo cok mu iyi sank diyorm senn kızn gayet iyi bence
Caglamm123 Bebeminnie bnm kizim 8 aylik 8 bicuk kilo 78 cm boyu iyo ama kilosu zayif goren zayif diyo canim sikiliyo
Ates_mami Buss52 kilosu normal bence. Benim oğlum 10 buçuk kilo. 3 yaşında. Bana da çok zayıf diye diye millet Prof a götürdüm. Rahatsızlığı mı var diye. Gittik çok şükür çok sağlıklı. Kilosu da genetik biraz. Doktor persentilin Alt sınırında ama sınırın altında değil. Gayet normal diyor. Doktorunuz sorun görmüyorsa bence kiloya takılmayın.
Buss52 Ates_mami valla benim icinde onemli olan sagligi iste bu etraftaki cok bilenler anca akil vermeyi bilirler bizimde boyle psikolojimizi bozarlar
Deniz-gozde Bu çocuk küçük diyenler ve çok mu yediriyosun tosun gibi olmuş dikkat et diyenlerden bıkkınlık gelmiyo mu ya!! Bebekler 6. Ayında doğduğu kilonun 2 katı, yaşında ise 1.5 katı olur demişti doktorum. Belki ona göre hesaplayabilirsiniz
Buss52 Deniz-gozde bikkinlik ki ne bikkinlik anlatamam allahtan burdakilerle yasamıyorum adami felc ederler
Ates_mami Buss52 biliyorum canım. Benimde psikolojimi bozdular. Ama doktora götürdüğüm ve sorun olmadığına emin olduğum için hiç takmıyorum. Artık niye bu kadar zayıf diye soranlara ben zayıf seviyorum aç bırakıyorum diye alay bile ediyorum ☺️
hellomom Buss52 benim kızım 12 aylık 11 kilo ve kilosu fazla. Siz niye kilosunun az olduğunu düşünüyorsunuz? Kilosu gayet normal.