Betuluus Arkadaşlar 3.5 aylık oğlum var ve her emzirmem sonrası ağız çevresi isilik gibi dökülüyor 10-15 dk ya geçiyor ama her emzirmemde yineliyor neden böyle oluyor😔
deletedmom4842 Betuluus Sütünüz değiyor sanırım o yüzden oluyor benim oğlumunda olurdu ki hala oluyor
Betuluus deletedmom4842 napcaz peki ya bi çözümü yok mu önceden böyle olmazdı 1 haftadır filan oluyor😔
Betuluus deletedmom4842 ama neden isilik olsun ki dışına vuruyorsa bekli içine de etki ediyordur ondan deneyimleyen varsa diye bilgi almak istedim
deletedmom4842 Betuluus Canım bebeğin emerken ağzından süt çevresine değiyordur büyük ihtimal ondan oluyor her bebekte vardır bu durum geçiyorsa sıkıntı değil
Miraydeveci deletedmom4842 Ben gitmek istiyorum eşim yok bir şeyi yok boşu boşuna doktora gidilmez diyor tam geri zekalı insanla mücadele veriyorum ya