Valla bence herşey telefondan dolayı, az izliyor diye bişey yok hiç izlememesi lazım. Bende ilk çocuğumda verdim az izliyor diye ve baya geç konuştu 4 yaşında. Ama kızıma öyle yapmadım sıfır ekran öyle normal günlük yaşantımız. Sizin gibi kitap okumadım tekerleme söylemedim kızım 18 aylık 12-13 kelimesi var şuan. Bence ekranı tamamen kesin