zeynesila benim kızım da öyleydi. Kimseyi yabancılamaz gel diyene atlar güler oynar. Şimdi 9,5 aylık azıcık öteme gitse bi nefes alsam diye annemlere biraz oynar mısınız diyorum 😀 odadan çıkınca ağlıyor, kucağımda yemek yiyor, yapışık ikiz gibiyiz. Beni görünce çıldırıyor sevinçten. Kimde olursa olsun gel dedim mi kucak açıyor seviniyor.