1 hafta önce doğum yaptım kızımı da kaynanama bıraktım şimdi telefon bağımlısı olmuş. Asla ama asla lafımı dinlemiyor. Banyoya girdi suyla oynuyor,üstünü soyunuyor giymicem diyor. Bende bağırmak zorunda kaldım ve eşimi aradım. Benim çocuğum böyle değildi 😔 telefon televizyon yüzünden hırçınlaşmış. Telefon için deli gibi ağlıyor. Ben ne yapıcam. Bir yandan kızdım bağırdım diye vicdan azabı çekiyorum bir yandan da kardeşi oldu ondan mı diyorum. Kardeşini henüz yüzyüze görmedi sadece fotoğraftan gördü ondan da mı oldu yoksa tv telefon yüzünden mi. 1 hafta boyunca hep izlemiş. Kızlar ben ne yapıcam bağırmak kızmak istemiyorum ama son raddeye getirdi beni. 7 günlük lohusayım oyun bile oynuyorum daha ne yapayım ben