Çalışan anneler bebeklerinizi bırakıp ne zaman işe başladınız ? Bir süre sonra doğum iznim bitiyor ve işe başlamak zorundayım. İkizlerim var ve işe başlayınca bakıcı eline kalacak. Bir yandan direkt işe başlamak istiyorum çünkü aylardır çok yoruldum, çok bunaldım. İnsan görmek, uzaklaşmak bana iyi gelecek. Bir yandan da çocuklarım daha çok küçük. Onları bırakıp gidecek olmak beni çok üzüyor.