Ayseee12_ çığlık atıp duruyor ya ağlamıyor çığlık atıyor , emmiyor beni anca 4-5 saat sonra belki , o emmediği için sütüm de azaldı tamam dedim mama veririm olsun sonuçta 4.5 ay emdi süt bitene kadar sağım yaparım onu veririm dedim ama bebeğim biberon da almıyor , çiğniyor biberonu