kolce 4-5 günden beri hastaydı oğlum.ateş öksürük.ateş bitti ama balgamlı öksürük devam ediyor çok öksürünce de karnım ağrıyo diyip kusuyo. Hava da veriyorum.birde bitkisel öksürük şurubu. Benzer seyler yasayan tecrubeli anneler ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi kolce Ayni şeyi yaşıyoruz. Cumartesi akşamından beri düşmeyen ateşi var . Dün gece acilde serum takıldı ateşi düştü ama oksurukten kusmaktan çocuk mahvoldu. Bitkisel surup olarak değilde bal tarçın karışımı verdim. Sürekli ıhlamur iciriyorum.
babyhmz kolce Soğuk buhar verin serum suyunu buzluğa koyup 5 dk bekletn Serum fizyolojik Ve Tereyağıni eritip pekmez le karistirip biraz limon sikablrsiniz biz bu şekilde atlattık balgamlı oksurugumuzu
Bebee kolce Çok geçmiş olsun bizde aynı durumdayız ne yese kusuyor balgamı var gece sabahladık 1 den 8 e kadar
kolce MiracAlpinveUmutunAnnesi bende ıhlamur falan sürekli veriyorumda. Ctesi gecesi gitmiştik doktora tekrar gitsekmi bilemiyorum