Kızlar benim sorum oğlum çok iştahsız sürekli emmek istiyor herhangi bir vitamin eksikliği vs yok ama zar zor biseyler yediriyorum çevremdekiler emdiği ve memeye güvendiği için bunu yapıyor diyor başına gelen var mı nasıl çözülür bilgisi olan benimle paylaşırsanız çok sevinirim