Çocuğum 10 aylık ve sürüne sürüne oda oda geziyor. Emekleme pozisyonuna da geliyor biraz duruyor ileri geri itiyor kendini ama adım atmıyor. Aile büyükleri her telefon görüşmesinde normal mi bu ? Ne zaman emekleyecek , daha emeklemiyor mu gibi söylemlerde bulunup canımı sıkıyorlar. Ne demeliyim sizce ?