Merhabalar. 15 Aylik kizim emziriyorum. Adet düzensizliği için doktor progestan önerdi 200 mg lik olandan.
Bu ilaçtan içen var mı daha önce acaba ? Bebeğe zararı olmaz emzirdikten sonra hemen iç bı sonraki emzirmeye kadar bir süre geçer en azndan dedi eczacı ama bilemedm