Emekleme bir gelişim basamağı değildir o yüzden içiniz rahat olsun. Eşim mesela hiç emeklemeden 8 aylık yürümüş direkt. Kız kardeşim de bebekken emeklemedi, totosunun üstünde kaykıla kaykıla gitti her yere, 10. ayda yürüdü. Olabiliyor böyle şeyler ☺️