Kızlar çok özür dilereyerek yazıyorum öncelikle eşimle beraberliğimiz oldu. 1 damla gitmiştir herhalde diyor yani kesin konuşmuyor ben hic hissetmedim mesela acaba gebelik olur mu 1 çocuğum var suan 6 aylık daha çok korkuyorum böyle olup sonra tutmayan var mı tekrardan özür diliyorum normalde bu şekilde hic hoşuma gitmez sormak ama mecbur kaldım yardım edin lütfen 🥺