Kızlar ilk defa kullanıcam hep kekin içine kullanıyordum ama bu sefer donmuş böğürtlen ile üstünü süsleyeceğim çikolatalı pasta yaptım fakat donken mi süsleyim yoksa suyunu bırakınca mı bilemedim suyunu bırakırsa pasta mahvolur diye düşündüm bana fikir verin😅