Pazar günün den itibaren bir şey oldu çocuğa 2 gün ateşliydi sadece geceleri diş diye düşündüm, 4 gündür gece 4 de uyanıyor yanımıza alıyorum 6-7 ye kadar uyumuyor her 2-3 dk da su istiyor veriyorum,ver,al döngü dönüp duruyor. 8 de ise tam kalkıyor uyumuyor bugün en sonunda 6:30 yataktan kafasının üstüne düştü 2 saat uyutmadık ama dişlere bakıyorum şişlik yok. Burun akıntımız ve öksürük var ek gıda reddi yaşıyoruz ilk defa. Ne zaman düzelir bu bir atak mı? Diş mi?
Bu arada öğle uykusu da fiyasko bey efendi 16 dan sonra uyumak istiyor asla öncesi uyutamıyorum.