beyzamelis merhaba benim kızım 3ay28 günlük. 2 aylıkken başladı bunkar bir ayda 400 gr aldı sadece çok ağladım buralara yazdım neler neler denedim şu an daha yeni yeni düzelmeye başladı. Gündüzleri 4-5 saatte bir yiyordu düşünün. Gece beslemesi yaptım sağıp sütümü ölçülü verdim geceleri. Gündüzleri de uykuda verdim uyanıkken şırıngayla verdim. Çok ağladım çok zorlandım. Hâlâ da geçmiş değil ama şükür yiyor ara ara zorluyor beni. Geçiyor inanın kendinizi strese sokmayın diyemicem sokuyor insan ama yalnız değilsiniz doğal süreç geçiyoruz bunlardan . Şimdi de uyku direnci başladı mesela bitmiyor süreçler. Ama siz dediğim gibi yapın. 1 Haftada 300 gr almıştı kızım bu şwkilde