happy662_ Annelerim benim çocuğum geçen ay bademcik enfeksiyonu oldu bu ayda Crpsi yükseldi neden sürekli enfeksiyon oluyor ne yapmamız lazim
cemre_-34 happy662_ bağışıklığı düşük demek ki bağışıklığı kazanmak için beslenmesi uyku düzeni güzel olması bırde vitamin takvıyeleri el hıjene dikat etmek hasta kısılerden uzak tutmak gıbı
3kedili2bebekli happy662_ enfeksiyon bulaşıcı bir şeydir sürekli gorustugunuz insanları düşünmeniz lazım evinize biri girerse hemen peşine havalandırmanız lazım eşiniz işten gelir gelmez önce duş alması lazım eğer toplu taşıma kullanıyorsa o şekilde evde oturmamasi bile lazım direk duş sonra evde vakit geçirecek gibi onlemler alabilirsiniz
happy662_ cemre_-34 şöyle soyleyeyim iştahsız bir bebek yani sebze ve çorba türü şeyleri sevmiyor zorla yediriyorum onun da etkisi vardır bağışıklığını olusmasinda
happy662_ 3kedili2bebekli kalabalık aile misafirliklerine gitmiştik eşim toplantılara fazlaca giriyor bazen 2 günde bı duş alıyor bu konuda tembihleyeyim kenidini onun dışında kalabalık yerlere goturmeyecegim
1990ilknur Çörek otu yağı alın icirin.dut kurusu enfeksiyon için iyi gelir.instagramda hastalanmayan cocuk var o sayfadan Bi bakın çok güzel bilgiler var ,4 yaşında ki oğlumu antibiyotiksoz büyüttüm ben bu sayfa sayesinde