Mukaddeshnn Merhaba afyonlu anneler acaba çocuğunuzu götürdüğünüz memnun kaldığınız herhangi bir diş kliniği var mi burda yeniyiz ve hicbiryeri bilmiyorum
cLearQueen Mukaddeshnn bu arada afyonlu degilim asla kabul etmiyorum 😁 bursaliyim 6 yildir afyonda yasiyorum
hira0502 Mukaddeshnn afyonluyum canım ballıpınar diye bir yer var orası aşırı iyi biraz pahalı ama hakkını veriyorlar
cLearQueen Mukaddeshnn merhabalaaarr size onerecegim tek yer var. Frigya dis klinigi 😊 mutlaka gidin. Hem cocuk discisi farkli. Ben kendim icin gittim cok memnun kaldim esim de oraya gidiyor. Arkadaslarimdan cocuklarini goturen de asiri memnun kaldi
Mukaddeshnn cLearQueen muhakkak oraya gideceğim çok tsk ederim bizde 6 aydır taşındık galiba bi 6 sene kadar kalacağız 🥰asla kabul etmiyorum dediğinize göre sevmiyor musunuz 😀
cLearQueen Mukaddeshnn yok canım sevmiyorum 😊 evet gidin mutlaka cok memnun kalirsiniz insallah.. gecmis olsum