aseladaaa Kızlar bebeklerinizi kaç ayda bir rutin kontrole götürüyorsunuz veya götürdünüz. özellikle yenidoğan zamanından 1 yaşına kadar her ay götürdünüz mü
aysebb aseladaaa Hayır yani hastalık sağlık veya yapılması gereken birşey olmadıkça her ay kontrole hastaneye götürmedik