Bennededimki Kızım 12 ayına girecek. Öğlenleri zor dalıyor ve kısa uyuyor 20 dk falan. Normalde 1 saat uyur. Birde 4 de uyur. Sabah 10 da kalkıyor erken mi kaldırmam lazım artık. Bütün uykularına da zor dalıyor hemen dalardı. Yaşına giriyor ondan olabilir mi.
aysebb Bennededimki 12. ayda atak ve uyku gerilemesi yaşanıyor ondan olabilir. Onun dışında tek uyku için erken siz geç kalkıyormuşsunuz yani en geç 8 de kalksa daha iyi olur. Hem 2 uyku daha iyi yayılır güne hemde erken yatar. Uzmanlarda 12. aydaki gerilemeyi teke düşmek istiyor diye anlamlandırmayın diyorlar. Birde 2. uykuya daha rahat geçmeleri için ilk uykuyu 1 saatten fazla yaptırmayın 45 dk bile yeterli
Sevvl Bennededimki neye göre erken yazmış bazı arkadaşlar anlamadım her çocuğun gelişimi farklıdır benım ikizlerim 10. Ayda uykuyu bıraktı doktorumuzla görüştüğüm de normal zorlama dedi öyle de yaptım. Suan 22 aylıklar gündüz uykusuna son 1 haftadır zar zor yatırıyorum yüne mesaj attım doktora çok normal haraketlı bebekler gündüz uykusunu erken bırakır uykuyu zaman kaybı görürler sen yıne zorladığın kadar zorla olmuyorsa 2 ystan sonra sorun yok yazmış bebek nasıl istiyorsa öyle yanı
Bennededimki Sevvl aslında her bebek farklı gerçekten uyku saatlerinde aşırı mızmızlanan bir bebek mecbur uyutacağım
Bebegimm1 Bennededimki tek uyku istiyorsa deneyin benmki ne kadar uyumak istediğini kendisi karar veriyor ben ona ayak uydurdum hep ve uykuları hep düzenlidir 11 aylıkken tek uyku istiyordu 22 aylıkken gündüz uykusunu bırakmıştı dediğim gibi kendi bedeni neye ne kdar ihtiyacı oldugunu sinyalini kendisi veriyor 9da uyur sabah 9 da uyanırdı 10 da yatıyorsa sabah 10 da uyanırdı daha erken kendimizde kalkmıyorz açıkcası şuan 4yaşında aynı düzeni devam ediyor
Bennededimki Bebegimm1 4 yaşında hala aynıysa süper darısı başımıza vallahı. 🤣💕Bende ayak uydurmak zorundayım çünkü uyku saatı gelince bebeğim aşırı huysuz mecburum