Cadisilae Alyakbr baltalı keçi sütü almayı planlıyorum 15 aylığız. 1-2 kez verdim ama litrelik alınca fazla oluyor. Yarım litre boyu da her yerde yok bulucam inşallah 😅
Alyakbr bitboylum bende onu gördüm hiç almadım hep iyi marka alırım ama ben tarım kredinin sütünü alıyodum devlete bağlı bir market sonuçta marka olarak
Alyakbr balporsugu7224 ne güzel bende getirttim ama malesef onu içmedi bide alerjik durumumuz var o süt tepki verdi
Alyakbr forumgurmesi doğduğundan beri mama içti sütüm hiç olmadı malesef mamayı hemen bıraktık zorlanmadım ama gece uyucagi zaman biberon istiyor yatmadan önce ebemizfe mama yerine ayran yada süt ver dedi günlük tüketmesi lazımmış
bitboylum Alyakbr 101 sadece deterjan olarak kaliteli birçok kişiden duydum küflü ekmek görüp satmışlar falan. Tarım kredinin etini ve sütünü seviyorum bakliyat da şoktan alıyordum önceden iyiydi şimdi bilmiyorum
forumgurmesi Alyakbr kaç aylık bebeğiniz? Devam sütü veriyorsunuz değil mi normal süt ağır gelir bence.
Alyakbr forumgurmesi 2 yasında normal süt veriyorim mamayı bırakınca devam sütü vardı çocuklar için onu aldım ama onu içmedi normal süt içiyor
forumgurmesi Alyakbr anladım 2 yaşındaymış zaten büyümüş:) valla bu süt konusu benimde kafamı karıştırıyor kimi hiç içmemeli hiç faydası yok hatta bağırsaklarını zarar diyor kimi içmeli diyor. Kimi pastörize daha sağlıklı diyor kimi açık inek sütü daha iyi diyor. Biz anneler de ne yapacağımızı şaşırıyoruz.
ikibaloglanannesi 20 aylık iken mamayı bıraktık. Şu an 23 aylık daha yeni vermeye başladım 1 ay sonra 2 yaşına girecek diye. Marka olarak pınar kullanıyoruz.