Valla bıktım bu ataklardan. Daha yeni aya girmeden başka bi huy çıkıyor. 4 ay 24 günlüğüz 1 haftadır meme emerken kafasını çekip ağlıyor. Uyuyor uyanınca gene ağlıyor. Acaba doymadı mı diyorum sütler ağzından akıyor. Asla mutlu değil. 10 dk anca susuyor. Gece belki 15 kere uyanıyor ondan da ağlıyor. Sürekli meme arayışında ama veriyorum kafasını çekiyor. Napıcağımı şaşırdım mutlu edemedim çocuğu. Ev panayır yeri gibi hamak,piyanolu oyun halısı,banyo oturağı,oyun parkı oyuncakları herşeyi var ama yok sadece ağlıyor. Siz akıl sağlığınızı nasıl koruyorsunuz bu daha ne kadar devam edecek😞