Merhaba kızım 2 yaş 3 aylık konuşması baya anlaşılır düzeylerde şuanda. Aklıma takılan bir şey var gece uyurken ve gün içinde sürekli kendi kendine konuşurken buluyorum. Kendi kendine konuşma dediğim bi oyun kuruyor gibi karşılıklı diyalog şeklinde. Mesela abi gel geldim elini ver verdim napıyosun abi iyiyim şeklinde böyle gidiyor. Kendi telefonla konuşur gibi yapıp hoşçakal falan deyip kapatıyor bu da dikkatimi çekti. Normal bi süreç mi yoksa bir gariplik mi var anlayamadım tecrübeli anneler bilgi verirse çok sevinirim