Kızlar bugün iki yaşında ve dört aylık bebeğimi hastaneye götürdüm çkktıkran sonra biraz gezdik ( eczaneye gittik) sonra arabaya geldik ben dört aylık bebeği yerleştiriyordum iki yaşindaki oğlum arkamda arabay bindirmemi bekliyordu. Bebeği yerleştirdim hadi sende sıra dedim dememle bian koşması bir oldu kaldırımda koşuyordu bende dur koşma falan diye yetişmeye çalışıyordum aniden yola fırladı araba da geliyordu son anda adam durdu bende oğlumu yoldan kaldırıma çektim o an çok kötü oldum ağlamak arasında kaldım. O sinirle bağırdım ona bir daha böyle yapma diye. İki çocuğa yetişemiyorum kendimi çok ama çok yetersiz hissediyorum. 😩kendime kızgınım aslında neden aynı anda bindirmedim diye😔