mervetezcaan1 Merhabalar bugün sağlık ocağından aradılar topuk kanı değeriniz yüksek çıktı diye hastaneye gitmemiz gerekiyormuş çok korkuyorum yarın gidicez kontrole gidicez başına gelen var mı
Nikita mervetezcaan1 hemen endişe etmeyin olur mu. Benim ikiz yeğenlerimden birinde böyle olmuştu. Kardeşim sonuç gelene kadar kendini yedi. Ama hiçbir şey çıkmadı. Öğrenene kadar kendinizi yemeyin. Her zaman kötü olmayabiliyor.
mervetezcaan1 Nikita inşallah ya internet üzerindeki yorumlar hiç iç açıcı değil hastane dahil 3 kez topuk kanı verdik🥺