eozlem Kızlarrrr bu bebenin ayağı hiç aşağı inmiyor uyku dışında. Uyurken de pat küt yatağa vuruyor, kafasını sağa sola sallıyor. Normal mi? Bir nedeni var mı?
eozlem artikbiranneyim sadece osurmak için değil, bildiğin komple tüm gün havada 😂 uyurken de ayak tabanlarını birleştiriyor () böyle kurbağa gibi uyuyor 😂
artikbiranneyim eozlem ayaklarını kesfediyorlar ben coraplarını cıkardığım zaman aynısını yapıp seyrediyor😂😂