asya358_ Edo_yekta12 evet canım, dün kan verdim ben e nabızdan baktım sonucuna önce, bugünde tekrar gittim zaten sonuç için
-Gulsahasil- Görünüyor ama biraz geç düşebiliyor garanti olarak direk hastanenin tahlil sonuçlarından sorgulayabilirsin
asya358_ prenses3565_ yapıyor canım. Ben erken gebelik testiyle ögrendim, düzensiz olurum. Daha çok yeniymiş yani, kanda çıktı ama. Testte de silik çıkmıştı
prenses3565_ asya358_ ne demem gerekiyor direkt gebelik testi mi yaptirmak istiyorum dicem bide saglik ocaklarinda kan vermek icin belli gunleri var mi
asya358_ prenses3565_ sabah 8.30 dan 11 e kadar hafta sonları hariç işte verebiliyorsun. Evet canım ben gittim, gebelik şüphem var kan vermek istiyorum dedim verdim öyle