2 aylık kızım var ama 1 ay önce doğdu. Bugün doktora gittik. Bebeğim hep sağ tarafına yattığı için kafasında asimetri oluşmuş. Reflüsü var ve hırıltı gibi sesleri oluyor bu yüzden. Kalbinde üfürüm olduğunu söyledi. Makatında çatlak. Ağzında da pamukçuk olmuş. Çok sinirlerim bozuldu. Kendimi çok kötü hissediyorum.