Kızlar herşeye hayır istemiyorum diyor. Parka bugün oyun oynarken başkasının oyuncaklarıyla hadi gidiyorlar vermemiz lazım diyorum hayır diyor. Bunu ikinci kez yaptı ilk kez normalde yapmazdı Uyumamız lazım hayır diyor yemeğide ben ağzına vereceğim öyle yoksa sevmediği birşeyse oyalamadam yediremiyorum. 2 yaş krizleri başlamıştı ama bu kadar hızlı değişeceğini bilmiyordum kimsenin sözünü dinlemiyor birşey anlatacağım dönüp gidiyor arkasını tamam diyor yada asla yapmıyor karakteri çok değişmeye başladı bu geçici mi oluyor yoksa bu devran artık hep böyle mi olacak çocuğumu tanıyamıyorum çünkü oyun grubunda görevli ablayı bile dinlememeye başladı 🤦🏻♀️yere etkinlikleri döküyor sürekli agresif ne desem kesin tersi olacak bir arkadaşı vardı severdi elini tıtardı onuda istemiyorum tutmayı diyor orad değil burada yürüyeceğim falan bu geçici mi gerçekten