Kizlar 2 ay 20 günlük bebegim iki gün önce yaptik ilk gün çok hassasti ilk gece Pet bardak koyduk sadece ilk gece yaparken yanıyordu biraz mizmizlandi şimdi 3. Günümüz bugün banyo yaptik krem sürerken acımıyor altini her açtığımda krem sürüyorum sabah akşam sprey sıkıyorum şimdilik maşallah iyi çok şükür. Erken olmasi çok iyi oldu acı eşiği hala olmadığı için bilmiyorlar o yüzden daha rahat geçiyor ve çişin etkiisiyle daha çabuk iyileşiyor.