Benim kızımda hiç yemezdi emerken, 19 aylıkken bırakırdım resmen yemek yemeye başladı. Kestiğim günden itibaren elimden tutup hadi mama, hadi acıktım diye mutfağa götürüyordu şok oluyordum meğer bırakmadan önce hiç bir şey yemezmiş. Tek çözüm memeyi kesmek.