Bebeğim 1 aylıq olucak yarın.anne sütü ile besliyorum.10 dk falan emiyor burakiyor memeyi.uyuyor bende qazını çıkarıb yerinə koydugumda uyaniyor.yine araniyor mizmizlaniyor.doymadigini düşünüp təkrar emziriyorum ama bu sefer yedikleri çok geliyor midesine qalıba kusuyor.(reflu yatağında uyuyor)ama ikinci kes emzirmediyimde kusmuyor.ama susmuyorda.ben ne yapayim emzireyimmi yoksa Miz mizlanmagina bakmayarak emzirmeyeyimmi.sureki ağzı araniyor emzikde almıyor.