Mygirlmybaby Kızlar 1 hafta önce doğum yaptım. Kızımı 1 hafta görmedim. Özledim evet ama yenidoğan kızımdan sonra büyük kızım bir tuhaf geldi 😀 gözüme kocaman geldi ya. Kendimi bir tuhaf hissettim. Hep mi böyle oluyor ya geçer mi acaba 😀
Meri-Mel Mygirlmybaby Bir hafta neden görmediniz ,oy kuzum o da küçük ikisini de sev annesi ❤️☺️ Hayırlı uğurlu olsun insAllah
arasardaannesi Mygirlmybaby bnde ıkıcı bebegımde bı hafta yoğun bakımda yattı cok az gördm oğlumu arada hem buyuk gelmıstı gözume hem bıraz çekınıodu bnden uzak duruodu bıraz sonra norml geldi 😊🌺
Mygirlmybaby Meri-Mel sağ olum teşekkür ederim. İkisini de çok seviyorum ama o 1 hafta görmeyince hem çok tuhaf hemde bir soğukluk olsu bende. Şimdi geçti ama normal mi böyle hissetmem
deniz4848 Hayırlı olsun sağlıkla büyütün bebisinizi 🥰 Benimde kızım 10 yaşında , oğlum 2 aylık. Bir hafta kuvozde kalıp eve geldi çok şükür. Oğlumu yatırıp kizimi uyutmaya odasına gidiyordum gerçekten de kocaman geliyordu gözüme 😅😂 zaten artık boyumca ama o kadar küçükten büyüğe geçince bi tuhaf oluyor insan sonra alışıyor bende mi tuhaflık var diyordum size de olmuş
Mygirlmybaby arasardaannesi ay evet benim kızım da dün benden çekindi o da bir tuhaf davrandı. İnşallah normale döner
Mygirlmybaby ygtirmk birde böyle kızıma karşı soğuk kalmış gibiydim. O benden çekindi ben ondan. Bu normal mi ogretmenanne2024 Anneoglu_65_06 zeynebinannesii28
Anneoglu_65_06 Mygirlmybaby bende de öyle olmuştu hastaneden geldiğimde oğlum ve kızım bana çok büyük geliyorlardı oysaki sadece iki gün görmedim onları neyseki hemen alışıyor göz 🤣🤣
ulsy123 Bugün bir yazı okumuştum bu konu ile alakalı . 2.bebeğinize doğum yapmak için evden ayrılıyorsanız büyük olan bebeğinizin eline ve ayağına son kez iyi bakın bir daha bu kadar küçük gelmeyecekler gözünüze. Sizin yazınızı da görünce pek manidar geldi. Çok duygulandım 🥲
Mygirlmybaby ulsy123 ah şimdi bende okuyunca duygulandım. Yüzü gözü her şeyi bir farklı geldi kuzumunö
gizemmumayy Sağlıkla büyütün☺️ 🙏🏻 Lütfen ‘sen artık büyüdün,ablasın/abisin böyle yapma’ diyen annelerden olmayın. O da çok küçükmüş henüz,hemen büyük davranışları bekliyoruz çocuklardan. Olgunlaşmasını istiyoruz maalesef.Sonra kıskançlıklar başlıyor haliyle ..
Mygirlmybaby gizemmumayy asla ama asla öyle bir şey yapmadım. Sen benim bebeğimsin diye seviyorum. Abla gibi bir sorumluluğu bu yaşta kaldıramaz
mematiii Mygirlmybaby bende bi hafta görmedim ve gördüğümde zayıflamıştı ödemi atmıştı tanıyamadım ama sonradan alıştım😂
Duyulurum Mygirlmybaby bir hafta neden ayrı kaldınız? Benim oğlum aynı gün gördüğüm halde gözüme büyük gelmişti :) alışıyoruz zaten ikisi de hızla büyümeye devam ediyor 🌱
Mygirlmybaby Duyulurum Doğum yaptım 2 güm oldu çıkacaktık kanımda enfeksiyon çıktı. Hastaneden çıkamadık. Sonda kızımın kakasında kan geldi öyle kaldık. Şimdş evdeyim ama yenidoğan kızım yoğunbakımda. Birine kavuştum diğerinden ayrıldım