Kızlar bebeğim 3 aylık iki gündür aşırı ağlıyor normalde de gaz problemi var ama bir kaç gündür gazını zor çıkarıyor sanki süreç en başa döndü. Katılarak ağlıyor. Salyası da akmaya başladı bir süredir salya sümük ağlıyor çocuk kendinden geçiyor. Sab simplex damla da kullanıyoruz. Ne yapacağımı şaşırdım tek bakıyorum bebeğe çok yoruldum