Sanırım kafwyo yiyorum. Panik atak anksiyete var uzun zman ilaç kullandım çok şükür 3 yıldır kullanmıyorum. Ama son zamnda sürekli kendimi kontrol ediyorum benlerimi, lenflerimi, başımı falan azıcık bişey olsa 2 yalonda kızım var ona ne olur falan diye düşünüyorum. Ev hastaneye yakın olsa sanırım herg0n hastaneye giderim. Kan tahlilleri dalan iyi ama kendime hakşm olamıyorım varmı böyleleri